מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

עבודות תשתית בהשקעה לטווח ארוך

אין זה סוד כי האטרקטיביות של השקעה בתשתיות נמדדת על פי טווח זמן ארוך. השקעה כזו לא מתאימה לכל אחד ואחת, והיא דורשת מקורות מימון מאסיביים ביותר, סבלנות ובעיקר יכולת לספוג הפסדים מיידיים. את הדוגמא הטובה ביותר להשקעה מוצלחת בתשתיות ניתן לראות בצורה בולטת ביותר בתחום הבנייה והנדל"ן, אשר ממשיך לצבור תאוצה ולשמור על מעמד ייחודי גם במדינת ישראל וגם במקומות אחרים ברחבי העולם. מעבר לכך, השקעה איכותית דורשת מן הסתם שילוב בין שימוש בציוד איכותי לבין עבודות תשתית טובות. אך נשאלת השאלה – כיצד מבטיחים את הפרמטרים הללו לפני השקעה לטווח זמן ארוך?

הדרך הטובה והבטוחה ביותר להבטיח תשואה גבוהה ביותר בעת השקעה בתשתיות ובנייה לטווח זמן ארוך היא לשים לב לפרטים הקטנים. יש לבחור חברת בנייה שעושה שימוש בקידוח כלונסאות בטוח, מהיר ויעיל ככל האפשר. הקידוחים קובעים את העמידה בלוח הזמנים, ויש להם משמעות כלכלית אדירה ללא כל צל של ספק. ככל שהקידוחים מתקדמים במהירות גבוהה יותר, כך יכול היזם להחזיר את ההשקעה ולגרוף רווחים בצורה טובה.

עבודות תשתית – מה כולל קידוח כלונסאות?

אלו הפרטים העיקריים אשר יש לזכור על קידוח כלונסאות בהקשר של הכנת תשתית לקראת השקעה בבנייה:

א. סוגי כלונסאות – יש סוגים רבים של קידוחי כלונסאות. ההבדלים העיקריים הם בין כלונס מוחדר וכלונס קידוח.

ב. אופן פעולה – רצוי לבחור קידוח כלונסאות בהתאם לעומס על המבנה. מבנים בעלי עומס קטן עד בינוני יכולים להסתפק בכלונסאות חיכוך, אך במבנים עם עומסים גדולים משתמשים בכלונסאות קצה.

ג. חומרי גלם – כלונסאות עשויים פלדה, בטון מזוין או בטון דרך ויש לבחור את חומרי הגלם היטב.

לסיכום, הבעיה הגדולה של רוב המשקיעים בבנייה ובתשתיות לטווח זמן ארוך היא חוסר היכרות עם נושא התשתית. משקיעים אשר בוחנים את ההשקעה רק במונחים פיננסיים צפויים לחוות הפסדים גדולים. מנגד, משקיעים לטווח ארוך אשר מגיעים מתוך השטח ועם רקע מעשי מוכח זוכים ליתרון על פני המתחרים.

מודעות: