מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

מי ינצח בתחרות לבחירת בתים יפים?

מעוניינים לנצח בתחרות הבית היפה בישראל? בתחרות "בית יפה – אין גבול לדמיון", מתחרים כמה בתים על תואר

חיסכון, נוחות, איכות הסביבה ויופי

  • בית חכם – כאשר מדובר על בית חכם, הכוונה היא לבית שיש בו מערכת אחת, אשר יכולה לפקד על הבית כולו. במקום שיהיו שמונה מערכות שונות עם כמה שלטים, אפשר להתקין מערכת חכמה לבית. המערכת מבצעת ניתור ובקרה לכל המערכות שמופעלות בבית. כך למשל אתם יכולים לשלוט בעזרתה במערכות קירור בביתכם כגון הטמפרטורה במקרר או טמפרטורת החדר. כמובן יש גם אפשרות לפעולות נוספות כגון להדליק את הטלוויזיה, להפעיל מצלמות בחדר הילדים, להדליק את האור, ואף להפעיל מערכת של חימום תת-רצפתי, וכל זאת משלט אחד, שמאפשר נוחות בבית.
  • בית ירוק – כדי שבית יהיה יפה במיוחד, הוא צריך להיות גם ידידותי לסביבה ולא לפגוע בה. לכן, בית שנבנה בשיטה של בניה קלה וירוקה, כבר מתחיל את המרוץ בנקודת פתיחה טובה יותר. בניה קלה משמעותה בניה שבה מבוילים את חלקי הבית למקום הקמתו, ולא בונים אותו במקום – וכך אפשר כמובן לחסוך בפסולת, מה גם שעושים שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה. מעבר לכך, בית ירוק מאפשר הפעלה חסכונית יותר של מוצרים לצריכת חשמל, כך שבצריכה נמוכה יותר, פחות משאבים מתכלים.

מעוניינים לנצח בתחרות?

יש לקחת בחשבון שאם תאם רוצים שהבית שלכם יזכה בתחרות הבית היפה ביותר בישראל, עליכם להשקיע לא רק בעיצוב שלו. בית יפה כאמור – צריך להיות גם בית עם נגישות גבוהה מאד, עם מערכות חכמות ומעל לכל – ידידותי מאד לסביבה.

מודעות: