מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

מדריך – איך מרוויחים כסף בפייסבוק?

איך עושים כסף מפייסבוק

פייסבוק מי לא מכיר את הרשת החברתית הזאת, שסימן הלייק הוא הסמל המסחרי שלה ושחברים בה מאות מיליוני אנשים מהעולם כולו וכ-3 מיליון מישראל? כנראה שחוץ מתינוקות שנולדו ממש עכשיו – כולם מכירים, ובצדק. פייסבוק הפכה להיות הרשת החברתית המובילה בעולם, זאת שדרכה אפשר לדעת מה קורה עם החברים שלכם (ועם החברים לשעבר), לקבל מידע אמיתי על כל מוצר או שירות בזכות המלצות של חברים וגם – להיחשף לבעלי מקצוע שונים שרוצים לעשות כסף בפייסבוק – ואם הם עושים את זה נכון אז הם גם מצליחים.

אם גם לכם יש עסק וגם אתם רוצים לעשות כסף מפייסבוק, הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם למנף את פרופיל הפייסבוק העסקי שלכם להגעה ללקוחות חדשים ולשימור אלה הקיימים:

  • פתיחת דף עסקי – אם יש לכם עסק ואתם רוצים לעשות כסף מפייסבוק, אתם חייבים שיהיה לכם דף עסקי. כלומר – אתם יכולים לפרסם את כל המבצעים והמוצרים החדשים שלכם בדף האישי, אבל אם האנשים שם בפייסבוק יגלו את זה – הם עלולים לחסום לכם את הפרופיל, ולסתום את הגולל על הפרסומים שלכם. פתיחת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה ביותר, ודורשת רק לחיצה על הכפתור "create pade" (צור עמוד) והמשך על פי ההדרכה הברורה של האתר עצמו.
  • שימוש בתמונות מייצגות ואיכותיות – לדף העסקי אתם צריכים לצרף שתי תמונות: תמונת קאבר ותמונת פרופיל. חשוב מאוד שתמונות אלה תהיינה באיכות גבוהה וישקפו בצורה ברורה את מהות העסק עצמו. באחת מהן, בדרך כלל בתמונת הפרופיל, כדאי מאוד לשים את לוגו העסק / החברה, ובתמונה השנייה תמונה מייצגת של השירות או המוצר.
  • שימוש נכון בדף העסקי – לאחר שעיצבתם את הפוסט, כתבתם כמה פוסטים שיווקיים מושכים והזמנתם את כל החברים, אתם יכולים להתחיל לעשות כסף בפייסבוק. איך? על פי כל אחד מהשלבים הבאים:
  • פוסטים ממומנים – כדי להגיע ליותר אנשים עם הפוסטים שלכם, כדאי מאוד להשתמש באופציית הקידום הממומן. זה אמנם קצת מרגיז, אבל פייסבוק רוצה להרוויח כסף בעצמה, ולכן לא מציגה את הפרסומים שלכם בדף העסקי להרבה מאוד אנשים. למעשה, הסטטיסטיקות מדברות על כך שרק 10% מהחברים בדף רואים את הפרסומים הרגילים. לעומת זאת, כשאתם בוחרים בפרסום הממומן, אתם יכולים להגיע גם לאלפי אנשים (תלוי בסכום הכסף שאתם בוחרים להשקיע, כמובן). כשאתם מגיעים ליותר אנשים יש יותר סיכוי שחלק מהם יפנו אליכם ויסגרו אתכם עסקאות, כך שזאת דרך מצוינת ליידע על קיומכם ולהרוויח מזה כסף.
  • סרטונים – לסרטונים יש הרבה מאוד כוח פרסומי, בעיקר לכאלה שהופכים לוויראליים. חשבו על סרטון שיוכל לקדם את המוצר/השירות שלכם, שתפו את כל החברים ובקשו מהם לשתף גם. ככל שהסרטון יהיה יותר ויראלי – כך יש יותר סיכוי שיפנו אליכם.
  • מבצעים, הגרלות והנחות – כל האנשים אוהבים מבצעים והנחות, ואוהבים גם להשתתף בהגרלות. פרסמו פוסט שמציע הנחה או הטבה אחרת, ובקשו מכל מי שרואה את הפוסט לעשות לייק לעמוד ולשתף את הפוסט. מי שיעשה זאת יוכל לזכות בהטבה שפרסמתם או להשתתף בהגרלה – תלוי מה היה התוכן שבחרתם לפרסם. אין ספק שזה יביא לכם הרבה פרסום.
  • בקשו המלצות – אל תתביישו לכל מי שאמר לכם שהוא נהנה מהשירות או מהמוצר שלכם לכתוב פוסט בפייסבוק ולהמליץ עליכם. אחרי הכול, פה לאוזן היא השיטה הטובה ביותר להשיג לקוחות וכשמדובר בפייסבוק יש לכך הרבה מאוד הצלחות.

יישמו את כל הטיפים האלה, היעזרו בחברים כדי לבדוק אם הם עובדים, ואין ספק שתוכלו להרוויח לא מעט כסף בזכות הפלטפורמה הכחולה העולמית. בהצלחה!

מודעות: