מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

כך יכולה חברה גדולה לחסוך על הסעות עובדים

חברה המעוניינת לדאוג להסעות קבועות עבור העובדים חייבת לחשוב על הטווח הרחוק. תיאום ארוך טווח מול חברת הסעות מאפשר דיוק בלוח הזמנים של העבודה, מקל על כל הצדדים ומבטיח שירות אופטימאלי. בנוסף, חתימה על חוזה הסעות לשנה מינימום חוסך בהוצאות באופן משמעותי. החוזה מוזיל את עלויות החברה ומאפשר פריסת הוצאות נוחה ומדויקת. באמצעות החוזה יכולה החברה להתחייב בפני העובדים על מסלול מסוים של איסוף והחזרה. הסעות הן מהבחינה הזו זכות יתר שמקבלים העובדים וחלק מתנאי העסקה אטרקטיביים.

החיסכון אותו ניתן להשיג באמצעות חוזה ארוך טווח מול חברת הסעות בא לידי ביטוי במספר היבטים. ראשית, התחייבות לשנה מינימום מאפשרת לחברת ההסעות עצמה להיערך לקראת השירות. היא יכולה לגייס נהגים מקצועיים ובעלי ניסיון, לשדרג את צי הרכבים הקיים ולבצע התאמות מול שאר השירותים שהיא מספקת עבור המגזר הפרטי, העסקי והציבורי. שנית, החוזה מקנה קביעות וביטחון עבור העובדים. חברה החותמת על חוזה מן הסוג הזה יכולה להתחייב בפני העובדים על הסעות לשנה קדימה וכך לתרום למוטיבציה שלהם.

טיפים לחתימה מוצלחת על חוזה הסעות עובדים

על אף האמור לעיל ולמרות ההמלצה לחתום על חוזה הסעות שנה קדימה וכך לחסוך בהוצאות, יש משמעות גם לאופי החוזה ולניסוח שלו. להלן טיפים שיכולים לעזור לכל חברה המנהלת משא ומתן מול נציגי הסעות:

א. תחנות – רצוי להגדיר בתוך החוזה את תחנות האיסוף וההורדה וכך למנוע חוסר הבנות. השאיפה היא לספק כמה שיותר תחנות עבור העובדים, מבלי לפגוע ברצף הנסיעה או בלוח הזמנים. הסעות אמורות להקל על העובדים ולתרום להם בצורה אחידה ומשותפת.

ב. נהגים – מומלץ להתעקש על נהגי הסעות עם ניסיון מעשי ומשמעותי. הנהגים קובעים את רמת הבטיחות בהסעה והם אלו שמתנהלים על בסיס יומי מול העובדים והלקוחות. חשוב לקבוע בתוך החוזה את הנוכחות של הנהגים ואת זמינותם עבור החברה גם בסיטואציות לא צפויות.

ג. תוספות – הסעות עובדים יוצאות לכל אורך השנה ולעיתים גם בחגים, שבתות ומועדים. ההבדלים בין החברות קובעים את אופי השימוש בהסעות, אולם כל תוספת חייבת להופיע בחוזה בצורה מסודרת. אפשר להתייעץ עם עורך דין טרם החתימה על החוזה או לערב את אנשי המקצוע המייצגים חברות שעוסקות בתחום.

לא רק חברות גדולות מציעות כיום שירותי הסעות עבור העובדים. שירות כזה מציע יתרונות רבים עבור כל העוסקים בדברוהוא נחשב חלק חיוני ממערך העבודה המודרני. מעבר לכך, כיום ניתן ליהנות מהצעות מחיר משתלמות וממחירים נוחים על הסעות. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם חברות בעלות מוניטין וניסיון, לברר על חוזה ארוך טווח ולחתום על הסכם של שנה מינימום. במהלך המשא ומתן אפשר להעלות את נושאי הדיון החשובים ולהבטיח שירות מלא לשביעות רצון הצדדים.

מודעות: