מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

כיצד מנהלים תיק של ביטוח פיננסים?

כאשר מדובר על ביטוח פיננסים, הכוונה היא לתיק השקעות ייחודי, אשר מנוהל דרך חברת הביטוח שלכם. הווה אומר – אתם מפקידים סכום כסף חודשי אצל חברת הביטוח, והיא משקיעה אותו במגוון מסלולים שונים. היתרון בביטוח הפיננסים, הוא כמובן בכך שלחברת ביטוח, יש רקורד מוכח יותר של ניהול והתמודדות זהירה עם כספי הציבור, ובניגוד לבנק, היא גם לא יכולה להתמוטט ביום בהיר, ויש לה מחויבות עמוקה יותר ללקוחותיה. אז מה חשוב לדעת לפני שחותמים על פוליסת ביטוח פיננסים?

ביטוח פיננסים – כמה דברים שכדאי להכיר

  • התאמת הפוליסה – פוליסת ביטוח פיננסים, היא בעצם תיק השקעות לכל דבר ועניין. היא מכונה בשם ביטוח, פשוט כי היא מנוהל תדרך חברות הביטוח. המשמעות היא, שכמו כל תיק השקעות – אתם יכולים לבחור במגוון מסלולים (גם אם מצומצם יותר ממה שהבנקים וחברות ההשקעות מציעות לכם), וחשוב מאד לדעת איך לבנות את תיק ההשקעות בכדי להתאים לכם.
  • ראיה לעתיד – כשאתם חותמים על פוליסת ביטוח פיננסים, חשוב מאד שתסתכלו לא רק על הטווח הקרוב של השנתיים-שלוש הקרובות, אלא תסתכלו גם קדימה – איך אתם רואים את עצמכם בעוד חמש שנים? עשור? עשרים שנה? לא פעם, מאחר שהביטוח הפיננסי הוא כלי לחסכון עבור הילדים, כדאי גם לחשוב מה אתם רוצים להשיג עבורם בעתיד.
  • לא להתפתות לבחירה הראשונה – התחלתם לחפש פוליסת ביטוח פיננסים, ונראה לכם שמצאתם אחת? לפני שאתם ממהרים לחתום עליה, תנו לעצמכם עוד זמן להשוות. יש לא מעט חברות ביטוח שיוכלו להציע לכם תנאים טובים יותר בחלק מהמקרים.

איך לבצע את הבחירה הטובה ביותר?

בעקרון, אם אתם רוצים לבנות לעצמכם את תיק לביטוח הפיננסים הטוב ביותר, אפשר פשוט לפנות ליועץ השקעות שמתמחה בתחום, ובבניית תיקי ביטוח פיננסי דרך חברות הביטוח. כך תוכלו לחסוך לעצמכם את הבדיקה הארוכה, ותוכלו לספק לעצמכם את התנאים הטובים ביותר.

מודעות: