מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

מעוניינים לבצע חיסכון לטווח הארוך?

אנו חיים בעידן שבו, אנו מבינים את החשיבות בחיסכון לטווח הארוך. החיסכון לטווח הארוך מאפשר לנו להגשים לא מעט מטרות בחיינו: לקנות בית חדש, לקנות רכב חדש, לאפשר השכלה גבוהה לילדינו, לארגן טיול ארוך לחו"ל, וכיו"ב. כיום, אנו יכולים לחסוך לטווח הארוך במגוון רחב מאד של כלים. חשוב מאד לציין, כי תוכניות חיסכון הן רק כלי אחד שבו אפשר להשתמש – ויש כלים נוספים שאיתם נוכל לחסך לטווח הארוך. אז אילו כלים נוכל לאמץ בחיינו, בכדי לחסוך בצורה יעילה?

חיסכון לטווח הארוך – כל הכלים שיסייעו לכם

  • חיסכון במשאבים – אחד הכלים המרכזיים עבור חיסכון לטווח הארוך, הוא לחסוך פשוט במשאבים השונים. איך אפשר לחסוך במשאבים? הדבר כמובן תלוי בכמות המשאבים שאתם צורכים. אם מדובר על משאבים בבית – אפשר לחסוך בצריכת החשמל והמים בבית. אפשר להצטייד במכשירים חוסכים בצריכת החשמל והמים. אפשר לחסוך גם ע"י רכישה של צמחיה מלאכותית ולחסוך כך בצריכת המים. אפשר לעשות שימוש בתאורה LED לטובת חיסכון בחשמל. יש מגוון רחב מאד של אפשרויות, וכל אחד יכול לאמץ את העיקרון של חסכון במשאבים. כמובן שבמקומות עבודה, בהם יש צורך ביותר משאבים – אפשר גם לחסוך יותר.
  • כלים של חיסכון פיננסי – אחד הכלים המרכזיים שבהם אפשר לחסוך לטווח הארוך הוא להצטרף לתוכניות של חיסכון פיננסי מטעם חברות הביטוח. התוכניות הללו מוצעות במחירים נוחים במיוחד, והן זולות הרבה יותר מתוכניות חיסכון בבנק או תיקי השקעות. הדבר מאפשר מצד אחד ליהנות מתשואה נוחה, אך גם מהביטחון של חברות הביטוח, לצד תשלום של דמי ניהול בלבד. כלים של חיסכון פיננסי נחשבים מגוונים למדי, וחברות הביטוח מציעות מספר מסלולים.
  • השקעה בניירות ערך – עוד אמצעי של חיסכון לטווח הארוך, מעבר להשקעות של חיסכון פיננסי, הוא הכלי של השקעה בניירות ערך באופן עצמאי. ניתן להשקיע בניירות ערך בבורסות הן בארץ, ואף בעולם. הדבר כמובן דורש שירותי ייעוץ פיננסי – ויכול להיות משתלם במיוחד. כמובן שאפשר לפנות גם לחברות השקעות, בכדי שאלו יבנו עבורכם תיקי השקעות במגוון מסלולי – כולל השקעה במגוון ניירות ערך. יש לקחת בחשבון שעלויות הטיפול בתיקי השקעות הן גבוהות יותר.
  • הטמעת כלים טכנולוגיים – יש לא מעט כלים טכנולוגיים, שמאפשרים לנו לבצע חיסכון לטווח הארוך ע"י צריכה חכמה יותר. כך למשל, צ'ילרים יכולים להיות אמצעי נוח מאד לקירור מתחמים גדולים, תוך חיסכון באנרגיה. מעבר לרכישה של צ'ילרים, אפשר גם להשתמש במערכות קירור נוספות שנחשבות למתקדמות. מהד השני – מערכות חימום שחוסכות בצריכת האנרגיה, מאפשרות לנו לחסוך בצורה משמעותית – לעתים מדבור על אלפי שקלים בכל שנה!

חיסכון לטווח הארוך – לבחור ממגוון שיטות

כמובן שיש עוד מגוון רחב של שיטות לחיסכון בטווח הארוך. ניתן להשקיע בנכסים שונים בארץ ובעולם, להשקיע בסטארט אפים, לפתוח תוכניות חיסכון בכמה אפיקים שונים, וכך ליהנות מתשואות נוחות בכמה דרכים.

מודעות: