מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

4 סוגים שונים של חיסכון לטווח ארוך במשק הבית

חיסכון לטווח ארוך – העלות של רכישת הבית, לא מסתכמת כידוע בכך שאתם קונים אותו. תמיד, בין אם שוכרים ובין אם רוכשים דירה, יש לדאוג גם לתשלומים שוטפים עבור התחזוקה שלה. כולנו משלמים מידי חודש חשבונות מים, גז, ועד בית, ארנונה, ועוד. מעבר לכך, כולנו גם נדרשים מעת לעת להוציא כספים נוספים על שיפוצים שונים שנדרשים בבית. אז איך אפשר לחסוך בהוצאות הללו?

חיסכון לטווח ארוך במשק הבית – כמה טיפים שיעזרו לכם (דוגמא):

  • תשומת לב – תשומת לב היא האמצעי הטוב ביותר לחסכון ההוצאות במשק הבית. כמה פעמים שכחתם את דוד החשמל דלוק? מתי פעם אחרונה קרה שהמזגן נשאר דולק? יש להניח שזה קרה לכם לא מזמן. תלו אפילו פתק על הדלת, שיזכיר לכל יושבי הבית לכבות מכשירים בצאתם מהבית.
  • פנו לאנשי מקצוע – נכון שהפיתוי לטפל בתקלה בבית בעצמכם הוא גבוה, ואנו חושבים שנחסוך בכך. כדאי לזכור שבתקלות רציניות – אנשי מקצוע עולים קצת יותר, אבל התיקון שהם יבצעו, הוא לטווח הארוך, ומקבלים עליו אף אחריות.
  • רכשו מכשירים חסכוניים – מכשירים שחוסכים בחשמל כמו מזגן בדירוג אנרגיה גבוה או מכונת כביסה שחוסכים בחשמל הם אמנם יקרים יותר, אך בטווח הארוך הם חסכוניים. זכרו תמיד גם שהמחיר על עלותם נגמר לבסוף, ויכול להיפרס לתשלומים רבים. חשבונות החשמל והמים לעומת זאת לא נגמרים, ולכן עדיף לחסוך בהם כמה שאפשר.
  • שימוש בדשא סינטטי – אם יש לכם גינה ובית פרטי, כדאי להשקיע ולרכוש דשא סינטטי. דשא רגיל דורש הרבה יותר תשומת לב, והוא כמובן שותה מים באופן משמעותי, ובכך מעלה את חשבון המים באופן ניכר. דשא סינתטי לעומתו, לא זקוק להשקיה כלל, ויש לנקות אותו עם מים אחת לחודשיים בלבד.

 ליישם ולא לשכוח

בשורה התחתונה, הטיפים שלפניכם הם כאלו שכל אחד יכול ליישם די בקלות בביתו הפרטי. אין שום צורך לצמצם את הנוחיות בביתכם, או לוותר על רכישה של מוצר. במקום זה – פשוט משנים את צורת החשיבה על הבית.

מודעות: