מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

זה הזמן להשקיע בנדל"ן

אכן זה הזמן להשקיע בנדל"ן

אין הרבה אפיקי השקעה המגלים תשואה אטרקטיבית לאורך זמן תוך יצירת מינימום של סיכון. מהבחינה הזו, השקעה בנדל"ן היא ללא ספק האופציה הטובה והמשתלמת ביותר. אך כיצד מנצלים את תנאי השוק הנוכחי ואיך יכולה הלוואה חוץ בנקאית לשנות לחלוטין את המאזן הפיננסי?

רכישה של נכסי נדל"ן נחשבת כבר שנים רבות לאפיק ההשקעה האופטימאלי. בשוק הישראלי ההיצע אינו מצליח להדביק את הביקוש והתוצאה היא עליית מחירים של עשרות אחוזים מדי שנה. בעלי נכסי נדל"ן יכולים לנצל זאת בכל רגע נתון ולהרוויח תשואות גבוהות במיוחד. השקעה בנדל"ן אינה מלווה בסיכון והיא מתאימה גם עבור מי שגר בפריפריה. במילים אחרות, לא חייבים לפרוץ את מסגרת התקציב המשפחתית או לעבור לתל אביב על מנת ליהנות מתשואות נדל"ן. גם בצפון ובדרום יש נכסים המחכים להשקעה ומציעים רווחים שקשה להשיג במקומות אחרים.

אחרי שמבינים מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן יש להתייחס להיבט הטכני. ראשית, חשוב מאוד להשיג מימון הולם ולהימנע מסיכון של ההון האישי. השקעה בנדל"ן מחייבת גיוס משאבים כלכליים גדולים יחסית, אולם התשואה המובטחת הופכת אותה לאטרקטיבית במיוחד. שנית, מומלץ לפעול במהירות ולנצל את תנאי השוק שנוצרו בישראל. רק כך ניתן למצות את הפוטנציאל של השקעה בנדל"ן ולהגדיל את ההכנסה החודשית.

היתרונות של הלוואות למוגבלים

הדרך הטובה ביותר להשתלב בשוק הנדל"ן ולהשקיע בנדל"ן היא להתעניין באפשרויות השונות של הלוואות חוץ בנקאיות. במקום לסכן את ההון האישי או לשלם ריבית מופרזת לבנק, אפשר פשוט לקבל הלוואות למוגבלים בתנאים משתלמים. אלו היתרונות של הלוואות מן הסוג הזה:

א. מימון – הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות כמעט בכל סכום על ידי חברות ביטוח וחברות פרטיות. הלוואות אלו מתאימות למי שחשבונו הוגבל מכל סיבה, לרבות סכסוך משפטי, הליכה הוצאה לפועל, אי עמידה בתנאי החזר הלוואות קודמות לבנק וכן הלאה.

ב. זמינות – אפשר לקבל הלוואות למוגבלים במהירות וללא צורך בהעמדת ערבים או בטחונות. שיחת טלפון קצרה או שימוש בכלים המוצעים על ידי החברות באתרי האינטרנט מאפשרים הפקדה של הכסף בחשבון הבנק. בנוסף, החברות אינן דורשות פירוט על אופי השימוש בהלוואה ולכן העברתה לצורך רכישת נכס נדל"ן היא מיידית.

ג. אלטרנטיבה – הגבלה של חשבון בנק יכולה לייצר נזקים בלתי הפיכים עבור שכירים, עצמאיים ובעלי עסקים. הגבלה מן הסוג הזה לא תמיד מתחשבת בהוצאות השוטפות ולעיתים קשה מאוד להתאושש ממנה. מנגד, הלוואה חוץ בנקאית מהווה אלטרנטיבה יעילה. היא משפרת את הביטחון העצמי ומאפשרת לבעלי חשבון בנק מוגבל לבצע פעולות עסקיות אטרקטיביות.

לסיכום, שוק הנדל"ן הדינאמי בישראל קורץ עבור משקיעים המעוניינים לנתב את ההון העצמי שלהם לעבר מסלולי תשואה מניבים. לא חייבים להחזיק בהון עצמי גבוה או לסכן את מצב העו"ש על מנת לרכוש נכסים כאלה. אפשר לקבל הלוואה חוץ בנקאית במהירות וביעילות ולהחזיר את ההשקעה תוך זמן קצר.

המאמר נכתב באדיבות חברת ניקיון – Pro Cleaning שירותי ניקיון לבית ולעסק

מודעות: