מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

הסכם ממון – למה כדאי לפנות לעורך דין

הסכם ממון
הסכם ממון

הסכם ממון הוא ההסכם שיכול לשים סוף לסכסוכי הגירושין ויותר זוגות בישראל מאמצים את הרעיון. עם זאת, תיזהרו לעשות הסכם כזה לבדכם כי אתם עלולים לעשות טעויות רבות בדרך. למה חשוב לפנות לשירותי עריכת דין מקצועיים לכתיבת הסכם ממון?

הסכם ממון הוא לא משחק ילדים

הרבה אנשים תוהים מדוע לא כל הזוגות חותמים על הסכם ממון ובכך פותרים את הבעיות שלהם. הסיבה לכך היא שהסכם ממון לא פותר את כל הבעיות והוא גם לא יכול לפתור אותם אפילו במחשבה עמוקה. תמיד העתיד יכול להשתנות ויהיו סעיפים שלא יכולים להיכלל מראש כי הם פשוט לא ידועים ולכן חשוב להיות גמישים מאוד עם הסעיפים אך מצד שני שאינם ישתמעו לשתי פנים. הסכם ממון, או הסכם חיים משותפים בשמו המלא, האמיתי והפחות מרתיע, הוא הסכם חושב מאוד שאסור לזלזל בו וחייבים לנסח אותו ולאשר אותו עם עורך דין.

מדוע הסכם ממון מצריך פנייה לעורך דין?

  • ללא עורך דין לא תוכלו לנסח הסכם ממון מתאים. הסכם הממון מכיל הרבה סעיפים, ולעתים יותר ממאה סעיפים שונים, שכול אחד מהם מדבר על נושא אחר שחשוב מאוד לחייכם המשותפים. יכול להיות שאם תנסחו אותו לבדכם, ההסכם לא יכלול פרטים חשובים שעורך הדין יודע מניסיונו בתחום שחשוב לכתוב אותם. למשל, מה קורה אם האבא עובד בחו"ל ויום אחד הוא ירצה לעבור למדינה זרה עם הילדים? מה יקרה עם העסק המשותף במקרים שונים וכן הלאה?
  • עורך הדין חייב לאשר את ההסכם מבחינה משפטית. הניסוח המשפטי חשוב מאוד שכן שופט בסופו של דבר מאשר את ההסכם והוא לא יוכל לאשר אותו אלא אם נכתב בשפה המשפטית המתאימה. זו הסיבה מדוע אסור לזלזל בנושא הזה ולנסח את ההסכם רק עם עורך דין מוסמך.

מגשר בין הצדדים

אין ספק שעורך הדין אינו מגשר ובמידה ואתם מנסחים הסכם ממון אתם ככל הנראה לא צריכים מגשר, לפחות בינתיים, אך הוא יהיה זה שיחבר בין שני העולמות: העולם הזוגי והעולם המשפטי. חשוב לזכור שאם מנסחים הסכם כזה אי אפשר להסתפר בתחושות שלכם ובזוגיות שלכם ויש צורך במישהו מצד שלישי שיהיה כמתווך ויסביר מה מותר, מה אסור, וכל אלו מעבר לעיניים המאוהבות שלכם.

מודעות: