מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

הלוואות בערבות מדינה

[fusion_builder_container hundred_percent="no" equal_height_columns="no" menu_anchor="" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" class="" id="" background_color="" background_image="" background_position="center center" background_repeat="no-repeat" fade="no" background_parallax="none" parallax_speed="0.3" video_mp4="" video_webm="" video_ogv="" video_url="" video_aspect_ratio="16:9" video_loop="yes" video_mute="yes" overlay_color="" video_preview_image="" border_size="" border_color="" border_style="solid" padding_top="" padding_bottom="" padding_left="" padding_right=""][fusion_builder_row][fusion_builder_column type="1_1" layout="1_1" background_position="left top" background_color="" border_size="" border_color="" border_style="solid" border_position="all" spacing="yes" background_image="" background_repeat="no-repeat" padding_top="" padding_right="" padding_bottom="" padding_left="" margin_top="0px" margin_bottom="0px" class="" id="" animation_type="" animation_speed="0.3" animation_direction="left" hide_on_mobile="small-visibility,medium-visibility,large-visibility" center_content="no" last="no" min_height="" hover_type="none" link=""][fusion_text]

הלוואות בערבות מדינה
הלוואות בערבות מדינה

הלוואות בערבות מדינה נועדו בעיקר עבור אנשי עסקים אשר מעוניינים ללוות סכום כסף לפיתוח העסק והן מיועדות בעיקר ללקוחות בנקים מסחריים אשר מגלים קשיים בקבלת הלוואה מהבנק. אבל מה זה הלוואות בערבות המדינה? וכיצד אפשר לקבל אותן? כל המידע בהמשך.

הלוואות בערבות מדינה – מה זה אומר וכיצד מקבלים?

אם אתם בעלי עסקים, יזמים, או נותני שירות בכל תחום, ואתם רוצים להקים עסק או מיזם חדש עבורו אתם זקוקים למימון: חשוב שתדעו כי באמצעות הלוואות בערבות מדינה אפשר להגשים את כלל היעדים והחלומות.

אבל מהן הלוואות מסוג זה?

המושג "הלוואות בערבות מדינה" יכול מעט להטעות משום שלא מדובר בהלוואה שהמדינה מעניקה לבעלי עסקים, אלא שמדובר בערבות אשר מעניקה המדינה ללווים, אותה ניתן להציג לבנקים המסחריים אשר עובדים עם המדינה בכל הנוגע להענקת הלוואות! בנקים כמו הפועלים, דיסקונט, מרכנתיל ואוצר החייל, הם כאלה המעניקים הלוואות לבעלי עסקים וזאת לאחר קבלת ערבות מהמדינה.

מדוע צריך ערבות מדינה ללקיחת הלוואה?

חשוב לדעת כי רבים כיום פונים אל שלל בנקים מסחריים לקבל מימון למטרות שונות, בעוד שהבנקים מסרבים או מאשרים קבלת הלוואה וזאת בהתאם למצב חשבון הבנק.

עם זאת במידה וישנם בעלי עסקים שקיבלו סירוב לקבלת הלוואה בשל חשבון בנק בעייתי, יכולים אותם בעלי עסקים, יזמים וממציאים לפנות אל המדינה באמצעות אתר משרד האוצר על מנת לקבל ערבות מהמדינה עצמה, כאשר משרד האוצר מעניק ערבות לבנק באחוזים גבוהים של בין 70 עד 90 אחוזים מגובה ההלוואה.

יתרון נוסף בקבלת מימון באמצעות ערבות המדינה, הינו המחויבות של הבנקים העובדים עם משרד האוצר להעניק הלוואה עם פריסה נוחה לשנים ארוכות, כמו גם הענקת הלוואה עם ריבית שלא תעלה על שיעור של 3.5 אחוזים.

הלוואת בערבות מדינה – נוחות ובטחון

חשוב להבין כי הלוואה מסוג זה נחשבת גדולה יותר והיא גם ארוכת טווח ומאפשרת ללווים קבלת מימון בתנאים טובים יותר, בריביות נמוכות כמו גם בעמלות נמוכות. הבנקים אשר מקנים את סכומי הכסף הדרושים ללווים, עומדים בתנאים משום שהם תמיד יעדיפו להעניק הלוואות לבעלי עסקים שקיבלו את ערבות המדינה, וזאת משום שהדבר מבטיח כי משרד האוצר הוא זה שישלם את ההחזרים ואת הריביות הנלוות למתן המימון בכל מקרה של קושי או העדר יכולת לעמוד בהחזרים על ידי הלקוח או בעל העסק.

בשל כל אלא חשוב לדעת כי במידה ואתם נתקלים בסירוב לקבלת הלוואה מן הבנק, תוכלו תמיד לבחור בסיוע של חברות פיננסיות להגשת בקשה לקבלת הלוואה בערבות מדינה, תוך שהחברות ואנשי המקצוע המומחים בתחום, יזרזו את ההליכים ויעניקו לכם דרך סלולה יותר להגשמת יעדים וחלומות!

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

מודעות: