מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

הכל על ביטוח עבור הגדלת חזה

נשים רבות שואלות את עצמן, הם הן יוכלו לעבור ניתוח עבור הגדלת חזה, ולזכות למראה שהן תמיד חלמו עליו – אך עם

 ביטוח לקראת ניתוח הגדלת חזה

  • מי מבטח? – יש שני גופים מרכזיים שמבטחים אתכן לקראת ההגדלה. הגוף הראשון אלו קופות החולים, שלמרות לאחר ותק של שנה עד שנתיים בקופה, במסלול המורחב, תוכלו לקבל מימון חלקי עבור הניתוח – מימון שנע בין 30 ל70 אחוז מעלויות הניתוח, תלוי בסוג ההגדלה ובנסיבות. הגוף השני שנותן מימון עבור הגדלת חזה אלו הן חברות הביטוח הפרטיות, שמוכנות לממן את הטיפול בחלק מהמקרים.
  • מתי מקבלים את התשלום? – תלוי בסוג הביטוח. אם זהו הביטוח החלקי של קופות החולים – פשוט מתי שבוחרים לעשות את הניתוח, ובתנאי שמדובר כאמור על ניתוחים פלסטיים, ולא על הגדלת חזה טבעית. המימון המלא של חברות הביטוח הפרטיות ניתן אף הוא עבור ניתוחים פלסטיים – אך לרוב הדבר הוא אחרי תאונה שעברה או למשל אחרי כריתת שד בשל מחלת הסרטן – ואז הניתוח האסתטי נתפס כחיוני, והביטוח ממן אותו.
  • ומה עם הגדלה טבעית? – יש שיטות של הגדלת חזה טבעית – למשל עם זריקות שומן, אשר חברות הביטוח וגם קופות החולים לא מממנות. טיפולים אלו יש לציין, הם זולים יותר מהניתוחים הפלסטיים, אך יש לקחת בחשבון שעבורם לרוב, אין מימון ביטוחי.

 לבחון את כל האפשרויות

על כן, אם אתן מעוניינות בהגדלת חזה, כדאי לבחון את האפשרויות לכיסוי ביטוחי הולם. אפשר שתבינו שכדאי לכן להצטרף למסלול מתאים בקופת חולים, להמתין שנה, ואז לעבור הגדלת חזה במימון נוח.

מודעות: