מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

בניית בית פרטי כהשקעה לטווח רחוק

אחת ההשקעות שרובינו עושים בחיים הן השקעות בתחום הנדל"ן. רכישת דירה או בית הינה השקעה משתלמת, המסייעת לכל משפחה להגיע לבית משלה, ומשמשת גם כבטחון לעתיד המשפחה והילדים לכשיתבגרו. השקעה בנדל"ן היא השקעה "כבדה", המצריכה משאבים כספיים רבים, אך רוב רוכשי הדירות מקבלים סיוע כספי ומינוף עסקאות אלה על ידי הלוואות משכנתא לשנים ארוכות. הלוואות אלה ניתנות בעידוד המדינה על מנת לסייע למשפחות להגיע לבית משלהם, והדבר מסתייע על ידי העמדת הנכס עצמו כערבון לפרעון כל תשלומי ההלוואה. בצורה זו מבטיח הבנק המלווה את החזר כספו ואת הרווח עליו. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל ישנן דרכים שונות, כדי להעלות את ערך ההשקעה שלכם בנכס שכזה, ואחת הנפוצות ביותר היא על ידי בניית בית פרטי כהשקעה.

בניית בית פרטי – לא מסובך ולא יקר מידי

השקעה בבניית בית פרטי היא השקעה לטווח הרחוק. בניית בית צמוד קרקע היא גם השקעה במגרש עצמו וגם בבית הנבנה עליו. לטווח הארוך השקעה בבניית בית פרטי יכולה להשתלם יותר ברגע שתרצו למכור אותו, או שמראש תחליטו על בניית הבית כדי להעמידו למכירה בסיום בנייתו. בית פרטי הבנוי היטב המוקף חצר וגינה מטופחים יהיה שווה יותר מהמגרש לבדו או מדירה בבית מגורים, וערכו יעלה עוד יותר עם השנים.

שיטות שונות לבניית בית פרטי

בעבר נאלצנו להשתמש בשיטות הבנייה המסורתיות של בנייה בבטון וחומרי בנייה כבדים ומסורבלים שהאריכו את תקופת הבנייה ואת עלות בניית הבית, אך כיום ישנן אפשרויות רבות נוספות שניתן לנצל אותן, והן נחשבות הרבה יותר זולות, מהירות ידידותיות לסביבה. בין השיטות הנפוצות כיום לבניית בית פרטי ניתן למנות את השיטות הבאות:

  • שיטת הבנייה הקלה
  • שימוש בשיטות בנייה ירוקה
  • בנייה מתקדמת
  • בנייה מתועשת

שיטות בנייה אלה נחשבות יותר מתקדמות ויותר ירוקות בכל הפרמטרים שלהן, והן מאד מומלצות כיום לצרכי בניית בית פרטי להשקעה.

יתרונות בבניית בית פרטי בשיטות המתקדמות

בנייה בשיטות אלה אורכת הרבה פחות זמן מאשר הבנייה המסורתית. בנייה בשיטות אלה עושה שימוש בחומרי בנייה מתקדמים וידידותיים יותר לסביבה, וכל תכנון בניה קלה נעשה מתוך התחשבות בסביבה ובשמירה על איכות הסביבה. שיטות בנייה אלה מהירות וקלות יותר, ונעשה בהם שימוש בחומרי איטום ובידוד מעולים, שמאפשרים חיסכון ניכר בהוצאות המיזוג של הבית. בבתים אלה מותקנים מערכות סולאריות לניצול אנרגיית השמש לצרכי חימום מים ואף לצרכי ייצור חשמל, ותהליך הבנייה שלהן הרבה פחות מלכלך ומזהם.

בנייה בשיטות אלה הרבה יותר זולה מהבנייה המסורתית, אך לא פחות חזקה. בניית בית פרטי בשיטות מתקדמות אלה מאפשרת לכם לקבל נכס מדהים בהשקעה נמוכה, שיש לו פוטנציאל גדול לטווח הרחוק וגם השקעה עתידית כדאית.

מודעות: