מה זה ניכיון שיקים בבנק

ניהול תזרים מזומנים

תזרים מזומנים לעסק בעיה של תזרים מזומנים היא אחת הסיבות העיקריות לקריסה של עסקים קטנים ובינוניים. מבחינה מקצועית, תזרים מזומנים הוא מונח בניהול וחשבונאות המתייחס לתנועה של כסף מיחידה עסקית אחת ואליה לאורך תקופת זמן קצובה. אותה יחידה עסקית יכולה להיות עסק שלכם

אילו דברים צריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא

 משכנתא
משכנתא

אם אתם לקראת הקמת משפחה שעליה תמיד חלמתם אולי תחשבו על מקום שבו תצטרכו להשתקע בצורה נוחה יותר מאשר שכירות. קניית דירה יכולה להישמע לכם מבהילה ביותר ואולי המילה משכנתא  מבהילה עוד יותר, אך אחרי שתקראו את המאמר הזה תבינו טוב יותר בנושא.

האם הבנק מממן את כל הדירה?

כשאנו מסתכלים על המחירים של הדירות בישראל אנו מבינים כי מהמשכורת שלנו לא כל כך נצליח לממן אותה לבד וברור למה אנו צריכים לקבל הלוואה גדולה. בסופו של דבר הדירה שלנו יכולה להיות קטנה ובסיסית אך עדיין היא תעלה מאות אלפי שקלים, אך הבנק לא מממן הכול. אתם צריכים להגיע עם הון עצמי משלכם, לפחות 25 אחוז, ובכל מקרה הבנק ייאשר לכם מקסימום עד 75 אחוז גם אם תהיה לכם הכנסה חודשית גבוהה.

כמה מחזירים בחודש?

מה שיכול לפגוע מאוד במשכנתא ובאיכות חייכם לאחר כמה שנים מרגע לקיחתה ההלוואה הגדולה בחייכם הם ההחזרים. אם לא תחשבו קדימה ולא תתכננו אותם היטב אתם עלולים לשלם על ההחזרים יותר ממה שנראה לכם. בסופו של דבר ההחזרים הם אלו שיכבידו עליכם ולכן תמיד חשוב לחשוב קדימה ולא לנסות להחזיר הכל כמה שיותר מהר. יכול להיות שיהיו שינויים עתידיים בחייכם ולא כדאי שההחזר יהיה ממש על הקשקש. נסו לתכנן את ההחזרים בצורה טובה ומדויקת יותר.

האם יש ביטוח על משכנתא?

על משכנתא יש ביטוח והביטוח הזה מחייב לפי הבנק. אם אתם רוצים לקנות דירה תיקחו בחשבון שהבנק ירצה להבטיח שהוא מקבל את הכסף לאחר מכן ולכן הוא מחייב את הקונים בביטוח חיים, כך שאם הם ילכו לעולמם בטרם עת יהיה מי שישלם להם על הכסף. למעשה, הביטוח יעלה לכם עוד בחודש. כמו כן יהיו עוד הוצאות בחייכם לכן חשוב להתכונן היטב להולדת תינוק נוסף, ביטוחים נוספים שתצטרכו לשלם למשפחה וכולה.

לא קונים משכנתא בלי ייעוץ

בלי יועץ משכנתא לא כדאי להתקרב לאזור הזה של פיננסים כי כסף רב מונח בו. יועץ משכנתא יכול להבהיר את כל הנתונים שלא ידועים לכם וכך אתם תצליחו למצוא את התכנית המתאימה לכם ולפי ההכנסה שלכם להבין במה אתם יכולים לעמוד.

מודעות: